Mor & far på besök ✌

Hallå eller! ✌

Då var det måndag igen, ny vecka, nya möjligheter! Ledig idag tillsammans med mina föräldrar :) i torsdags kom dem äntligen ner till mig, efter ca 3 månader isär! Riktig lycka, så i torsdags välkomnade jag dem när dem kom i bussen till hotellet & på kvällen gick vi in till agia marina där jag bor så dem kunde få se hur jag bor :) vi stannade även till vid stranden hos mig för att bada lite :) på kvällen tog vi oss upp till astrea, en restaurang som ligger uppe i berget så man ser ut över hela staden :) på fredag jobbade jag & då fick dem se lite hur jag jobbar här! Vi firade även såklart midsommar, med dans kring midsommarstången , glass & jordgubbar, lekar & fiskedamm! Det var super mysigt att fira midsommar här nere tillsammans med alla fina människor här & såklart mina föräldrar :) på kvällen blev det att umgås med mina andra fina vänner som oxå tagit sig hela vägen ner hit till Kreta :)

Lördagen började med att vi åkte in till chania och kollade runt där vid hamnen, fyren & old town :) eftermiddagen blev bad i havet & solning :) igår jobbade jag och mamma & pappa njöt av att bara få se mig jobba ( såklart dem gjorde) kvällen avslutade med mys med vi hade i alla fall tur med vädret, de slutade med att vi alla somnade rätt gött till den filmen :)

Idag, måndag har vi bara tagit de lugnt, solat & badat, spelat minigolf & tennis :) nu slappar vi lite i solen för att snart dra in till stan & äta lite pizza :)

I onsdags fick jag även åka på en båt & snorklingstur ,vi dök & badade samtidigt som vi fick se bläckfisk, sjöstjärna osv :) vi avslutade med att sista stoppet vid 5-6 meters djup & där fick man se ett flygplan från andra världskriget på botten! Sjukt nice!

Imorgon blir det att dra till vattenlandet med mina vänner från Borran 👍

Nu ska jag fortsätta av att njuta av min lediga dag med 40 grader i solen & musik till de:) ha det super där hemma!

Detta var en liten uppdatering från mig för denna gången! Remember you are awseome 👏